Tuesday 23 August 2022

Jamie Lee Curtis i thotë lamtumirë “të hidhur” ekskluzivitetit të “Halloween” ndërsa xhirimi përfundon

Jamie Lee Curtis i ka thënë lamtumirën e saj “të hidhur”. Halloween ekskluzivitet pas 44 vjetësh.

Aktori ka luajtur Laurie Strode në ekskluzivitetin e gjatë, i cili filloi me filmin kryesor të John Carpenter të vitit 1978.

Curtis shkoi në Instagram dje (22 shkurt) ndërsa produksioni përfundoi në pjesën e saj të filmit final Përfundon Halloweeni drejtuar nga David Gordon Green dhe pritet të dalë në treg këtë tetor.

“Një FUND i hidhur për mua në filmat e Halloween-it”, shkroi Curtis në Instagram.

“Kam bërë miq të shkëlqyeshëm dhe kam bashkëpunuar me artistë të mrekullueshëm në këta tre filma dhe sot pjesa ime në film ka përfunduar dhe bashkë me të FUNDI i kësaj trilogjie për mua.”

Ajo shtoi: “Kjo është e gjitha për shkak të fansave që më kanë mbështetur gjithmonë dhe më e rëndësishmja, Laurie”, duke falënderuar gjithashtu kompanitë e prodhimit Blumhouse, Trancas, Miramax, Rough House Pictures dhe Universal Pictures.

një përmbledhje me tre yje të Gordon Green’s Halloween vretlëshuar vitin e kaluar, NME shkroi: “Në fund të fundit, Halloween vret është pak rrëmujë. Ka një natë argëtuese që do të jetë e mbushur me veprime të tmerrshme dhe shaka të McBride-ian, por për vitin e ardhshëm Përfundon Halloweendo të prisnit një film më koherent dhe shumë më tepër nga Curtis.”

Filmi i ri do të shfaqet në kinematë e Mbretërisë së Bashkuar më 14 tetor dhe do të shërbejë si vazhdim i drejtpërdrejtë i tij Halloween vret.

Në film do të luajnë gjithashtu Nick Castle dhe James Jude Courtney në rolin e Michael Myers, si dhe Andi Matichak, Will Patton dhe Kyle Richards.


The post Jamie Lee Curtis i thotë lamtumirë “të hidhur” ekskluzivitetit të “Halloween” ndërsa xhirimi përfundon appeared first on TRENDBUDDIES.COM.



source https://trendbuddies.com/jamie-lee-curtis-i-thote-lamtumire-te-hidhur-ekskluzivitetit-te-halloween-ndersa-xhirimi-perfundon/

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home