Friday 2 September 2022

معصوم بچی کا المناک واقعہ

معصوم بچی کا المناک واقعہ

میں رات 9 بجے کلینک سے نکلنے ہی والا تھا کہ ایک عورت میرے کمرے میں داخل ہوئی۔

اس کی عمر 28 سال تھی لیکن وہ بہت اچھی لگ رہی تھی۔ وہ معمولی لباس پہنے ہوئے تھی۔ میرے چہرے پر تھکاوٹ اور درد کے آثار تھے۔ وہ مجھے کہتی، ڈاکٹر صاحب، آپ کو کچھ وقت چاہیے۔ میں نے کہا کہ اب میرے جانے کا وقت ہے۔ وہ مشکل میں ہے اور وہ مجھے ہر حال میں دیکھنا چاہتی ہے۔ اس کا اصرار دیکھ کر میں سوچنے لگا اور بولا ٹھیک ہے بیٹھو اور بتاؤ کیا مسئلہ ہے؟ میں اس کہانی کو مختصراً آپ سے شیئر کروں گا۔ اس کا نام سارہ ہے اور وہ ایک غریب گھرانے سے تعلق رکھتی تھی۔ اسے کئی بار طلاق کی دھمکیاں بھی سننی پڑیں اور شوہر کی دوسری شادی کی خبر سن کر اس نے ہمت نہیں ہاری اور حالات سے لڑتی رہی۔ پیدا ہوا لیکن شوہر بیٹے سے بالکل خوش نہیں تھا۔ اسے بیٹا چاہیے تھا۔ پھر کچھ اور وقت گزر گیا۔ ایک اور بیٹی دنیا میں آ گئی۔ اب اس کا شوہر باقاعدہ لڑنے لگا کہ تم بدقسمت ہو۔ میں شادی کر سکتی ہوں لیکن وہ سر جھکا کر میری بات سنتی تھی۔ اب کچھ مہینوں سے اس کے شوہر کو نشے کی عادت پڑ گئی ہے۔ وقت گزرتا گیا اور اب سارہ تیسری بار ماں بننے والی تھی۔ اس کا شوہر اسے الٹراساؤنڈ کرانے کے لیے سرکاری اسپتال لے گیا تاکہ ڈاکٹر جنسی بچے سے الٹراساؤنڈ کی رپورٹ لے کر اس کا دل ہلا سکے۔ خبر کے مطابق ان کی بیٹی کی پرورش ان کے پیٹ میں ہو رہی ہے اور سارہ خاموش تھی۔ وہ اندر سے ڈر گئی تھی۔

اس کا شوہر خاموشی سے اسے گھر لے آیا اور اسے گھر میں چھوڑ کر ساری رات باہر چلا گیا۔ اس کا شوہر گھر نہیں آیا۔ اگلی رات دو بجے وہ بستر پر لیٹی تھی جب اسے نیند آگئی۔ جب وہ بیدار ہوئی تو اچانک اسے ایک غیر معمولی آواز سنائی دی۔ تب سارہ کی نظر اپنے شوہر پر پڑی جو ساری چیری ہاتھ میں لیے سارہ کی طرف بھاگ رہا تھا اور سارہ سے کہا کہ میں اسے تمہارے پیٹ سے آزاد کر دوں گا اور وہ اس دنیا میں نہیں آئے گا۔ وہ اٹھ کر باہر چلی گئی لیکن اس نے اپنے شوہر سے بچ کر سارہ کا پیٹ چیری سے پھاڑ دیا۔ وہ پولیس سٹیشن گئی لیکن اس کا علاج کرنے سے انکار کر دیا۔ پھر وہ چند دوسرے قریبی ہسپتالوں میں گئی اور ان سب نے اس کے ساتھ پولیس کیس کے طور پر سلوک نہیں کیا۔ لیا خم بہت لمبا تھا لیکن گہرا نہیں تھا۔ پھر ایک پڑوسی نے میرے کلینک کا نام بتایا۔ وہ بولا چلا جا۔ ڈاکٹر بہت خدا ترس ہے اور غریبوں کا مفت علاج کرتا ہے۔ تو میں گھر سے باہر ہوں۔ تم اس کی قمیض اتار کر اسے دیکھو۔ گھر ان کا تھا۔ یہ ایک جگہ سے تھوڑا گہرا تھا اور ایک جگہ سے زیادہ گہرا کانسی اور میری انگلی زخم کیفے کے اندر تک چلی گئی۔ علاج کے بعد اس نے ایک دوست کو بلایا جس نے پولیس افسر تھس کو ساری کہانی سنائی۔ افسر نے سارہ کی دو بیٹیوں کو اپنی تحویل میں لے لیا اور تینوں ماں بیٹیوں کو پیچھے چھوڑ دیا۔ یاسرہ کا شوہر کب سے فرار ہے؟ اخراجات اس نے برداشت کیے اور اس نے دارلمعج کو فنڈز بھی دیے جو میں دیتا تھا۔ کئی مہینوں کے بعد ایک رجسٹرڈ سارہ میرے کلینک پر آئی۔ اس نے ایک چھوٹے بچے کو اٹھایا اور کھا لیا۔ وہ مجھے دیکھ کر رونے لگی۔ مزید یہ کہ میں نے نظر اٹھا کر دیکھا جس کے اوپر ہر سائنس ناکام ہوتی ہے۔

The post معصوم بچی کا المناک واقعہ appeared first on TRENDBUDDIES.COM.



source https://trendbuddies.com/%d9%85%d8%b9%d8%b5%d9%88%d9%85-%d8%a8%da%86%db%8c-%da%a9%d8%a7-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%a7%da%a9-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%81/

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home