Tuesday 30 August 2022

یہ لذت وہی جان سکتا ہے جس نے آزمایا ہو

یہ لذت وہی جان سکتا ہے جس نے آزمایا ہو

گاہک دکان میں داخل ہوتا ہے اور دکاندار سے پوچھتا ہے کہ کیلوں کا بہاؤ کیا ہے؟ دکاندار نے جواب دیا کہ کیلا 12 درہم اور سیب 10 درہم کا ہے۔ ایک عورت بھی دکان میں داخل ہوئی اور کہنے لگی: مجھے ایک کلو کیلا چاہیے، قیمت کیا ہے؟ دکاندار نے کہا: کیلے کی دکان 3 میں پہلے سے موجود گاہک نے غصے سے دکاندار کی طرف دیکھا، اس سے پہلے کہ وہ کچھ کہتا،

دکاندار نے آنکھ ماری اور گاہک سے کہا کہ تھوڑی دیر انتظار کرو۔ اللہ کا شکر ہے، میرے بچے انہیں کھا کر بہت خوش ہوں گے۔ کوشش نہیں کی۔ یہ خاتون چار یتیم بچوں کی ماں ہے۔ وہ کسی سے کوئی مدد لینے کو تیار نہیں۔ میں نے کئی بار کوشش کی اور ہر بار ناکام رہا۔ مجھے یہ خیال حاصل کرنے کا واحد طریقہ یہ ہے کہ میں اسے کم قیمت پر دے دوں۔ میں چاہتا ہوں کہ اسے یہ وہم ہو کہ اسے کسی کی ضرورت نہیں ہے۔ میں یہ کاروبار اللہ کے ساتھ کرتا ہوں اور اس کی رضا چاہتا ہوں۔ دکاندار نے کہا کہ یہ عورت ہفتے میں ایک بار آتی ہے۔ اللہ گواہ ہے کہ جس دن وہ آئے گا میری بکری بڑھے گی اور اللہ کے غیب کے خزانے سے نفع دوگنا ہو جائے گا۔ گاہک کی آنکھوں میں آنسو آگئے۔ صرف وہی لوگ جان سکتے ہیں جنہوں نے کوشش کی ہے۔

The post یہ لذت وہی جان سکتا ہے جس نے آزمایا ہو appeared first on TRENDBUDDIES.COM.



source https://trendbuddies.com/%db%8c%db%81-%d9%84%d8%b0%d8%aa-%d9%88%db%81%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%b3%da%a9%d8%aa%d8%a7-%db%81%db%92-%d8%ac%d8%b3-%d9%86%db%92-%d8%a7%d9%93%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%a7-%db%81%d9%88/

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home