Monday 29 August 2022

Lena Dunham për shërimin nga varësia nga droga: “Të largohesh nga Klonopin ishte më e vështira”

Lena Dunham ka diskutuar varësinë e saj në të kaluarën ndaj Klonopin, duke e përshkruar heqjen nga droga e ankthit si “gjëja më e vështirë” që ajo ka kaluar.

Pasi iu dha ilaçi në moshën 12-vjeçare, aktori dhe shkrimtari u bënë gjithnjë e më shumë të varur prej tij pas xhirimeve në serinë e fundit të vajzat – një periudhë që ajo e përshkroi si një “grumbull 50 makinash”.

Në vitin 2017, në atë kohë, Dunham u përball me kritika për duke mbrojtur vajzat producent ekzekutiv Murray Miller, i cili ishte akuzuar për përdhunim nga aktorja Aurora Perrineau. Miller i mohoi pretendimet.

Dunham më vonë tërhoqi deklaratën e saj dhe kërkoi faljeduke pranuar se kishte gënjyer se kishte ‘informacion të brendshëm’ në lidhje me akuzat dhe se ajo mbrojti Millerin në një përpjekje për të diskredituar Perrineau.

Lena Dunham. KREDI: Paul Archuleta/FilmMagic

Duke folur për The Hollywood ReporterDunham tha: “Më në fund ato imazhet e mia vajzat premiera, e dobët dhe me sy të zbrazët, ishte 100 për qind oreksi im dhe trupi im thjesht po mbyllej si përgjigje ndaj kësaj.”

Në vitin 2018, Dunham hyri në rehabilitim për një varësi nga benzodiazepinat, veçanërisht Klonopin. Në të njëjtin vit, ajo iu nënshtrua një histerektomie për të lehtësuar dhimbjen e endometriozës, u nda me të dashurin e vjetër. Jack Antonoff dhe i dha fund partneritetit të saj krijues me vajzat prezantuesja Jenni Konner.

“Kam kaluar shumë gjëra të vështira në moshën e rritur”, tha Dunham. “Zbritja nga Klonopin ishte ndoshta më e vështira.”

Dunham, e cila tani është plotësisht esëll, shtoi: “Nëse e di që jam një person që mund të shkoj shumë larg në një kohë stresi psikologjik, atëherë pse të mos e eliminojmë këtë mundësi?”

Klonopina është një formë e benzodiazepines, e përdorur shpesh si ilaç qetësues. Zakonisht përdoret për të trajtuar disa çrregullime të konfiskimeve, së bashku me ankthin dhe pagjumësinë.

Filmi i ri i Dunham, Shkop i mprehtëështë hera e saj e parë që drejton në më shumë se një dekadë, dhe ndjek një grua të re që ka një histerektomi në moshën 17-vjeçare. Krahas Dunham-it, në film luajnë Kristine Froseth, Taylour Paige, Jennifer Jason Leigh, Jon Bernthal dhe Scott Speedman.

Shkop i mprehtë është planifikuar të shfaqet premierë në Festivalin e Filmit Sundance më 22 janar.


The post Lena Dunham për shërimin nga varësia nga droga: “Të largohesh nga Klonopin ishte më e vështira” appeared first on TRENDBUDDIES.COM.



source https://trendbuddies.com/lena-dunham-per-sherimin-nga-varesia-nga-droga-te-largohesh-nga-klonopin-ishte-me-e-veshtira/

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home