Friday 19 August 2022

ایک دن میراشوہر گھر نہیں تھا میں کچن میں کھانا بنارہی تھی اتنے میں میراد یور آگیا اور

ایک دن میراشوہر گھر نہیں تھا میں کچن میں کھانا بنارہی تھی اتنے میں میراد یور آگیا اور

میری نئی نئی شادی ہوئی تھی شادی سے پہلے بھی مجھے بن سنور کر رہنے کا بہت شوق تھا میں تیار ہو کر کچن میں کام کر رہی تھی میرے شوہر کے آنے کا وقت ہونے والا تھا میں ان کے آنے سے پہلے کھانا بالکل تیار کر دینا چاہتی تھی اتنے میں میرا دیوار جو میرے شوہر سے دو سال چھوٹا تھا کچن میں آگیا

اور وہ مجھے پلک جھپکے بغیر دیکھتا رہا میں بہت شرمندہ سی ہو رہی تھی جب میں اس کی نظروں سے گھبرا کر پیچھے کو پلٹی تو میری نظر اس کے چہرے پر پڑی وہ شرمندہ سا ہو گیا عورت تھی نظروں کا مہفوم سمجھتے تھی میں نے جلدی سے دوپٹہ سر پر اوڑھا اور کمرے میں پناہ لی

کچھ دیر بعد دروازے پر دستک ہوئی اور دیور کی آواز سنائی دی بھابھی میں معذرت خواہ ہوں انسان ہوں نفس کے ہاتھوں مجبور ہو گیا تھا اور آپ کو دیکھنے کا جرم کر بیٹھا اگر مجھے پتا ہوتا تو میں کبھی بھی کچن میں داخل نہ ہو تا بھابھی ایک گزارش ہے

مناسب حد تک پردہ کیجئے ” یہ الفاظ نہیں تھے تازیانہ تھے جو اس کی روح کو گھائل کر رہے تھے وہ جلدی سے اٹھی اس نے وضو کیا دو نفل ادا کیے اور قرآن کھولا قرآن کریم کی ، یہ آیت اسے سبق سکھا رہی تھی

اور کہہ دو کہ اے ایمان والو اپنی نگاہیں نیچی رکھیں اور اپنی عصمت کی حفاظت کریں اور اپنی زینت کو ظاہر نہ کرے مگر جو جگہ اس میں سے کھلی رہتی ہے اوراپنے دوپٹے اپنے سینوں پر ڈالے رھیں اور اپنی زینت کو ظاہر نہ کریں مگر اپنے خاوند پر یا اپنے باپ پر یا اپنے خاوند کے باپ

یا اپنے بیٹوں یا اپنے خاوند کے بیٹوں یا اپنے بھائیوں یا اپنے بھتیجوں یا بھانجوں پر یا اپنی عورتوں پر یا اپنے غلاموں پر یا ان لوگوں پر جنہیں عورت کی حاجت نہیں یا ان لڑکوں پر جو عورتوں کی پردہ کی چیزوں سے واقت نہیں

اور اپنے پاؤں زمین پر زور سے نہ مارو کہ ان کا مخفی زیور معلوم ہوجائے اور اے مسلمانو تم سب اللہ کے سامنے توبہ کرو تاکہ تم سب نجات پاؤ

The post ایک دن میراشوہر گھر نہیں تھا میں کچن میں کھانا بنارہی تھی اتنے میں میراد یور آگیا اور appeared first on TRENDBUDDIES.COM.



source https://trendbuddies.com/%d8%a7%db%8c%da%a9-%d8%af%d9%86-%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%81%d8%b1-%da%af%da%be%d8%b1-%d9%86%db%81%db%8c%da%ba-%d8%aa%da%be%d8%a7-%d9%85%db%8c%da%ba-%da%a9%da%86%d9%86-%d9%85%db%8c%da%ba/

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home