Saturday 20 August 2022

Daniel Kaluuya i bën homazhe Jamal Edwards gjatë fjalimit të BAFTA 2022

Daniel Kaluuya i ka bërë homazhe Jamal Edwards gjatë prezantimit në BAFTA pas vdekjes së themeluesit të SB.TV muajin e kaluar.

Sipërmarrësi ndërroi jetë më 20 shkurt në moshën 31 vjeçareme nënën Brenda që e konfirmon atë kishte vdekur pas një “sëmundjeje të papritur”. Homazhet u derdhën më pas nga bota e kulturës dhe më gjerë.

Gjatë ceremonisë së mbrëmshme të BAFTA-s (13 mars), fituesja e çmimit Oscar Kaluuya doli në skenë për të prezantuar trofeun e aktores më të mirë në rolin kryesor.

Më pas ai i tha audiencës së mbledhur: “Jetë e përjetshme për Jamal Edwards”, duke shkaktuar brohoritje nga turma.

SB.TV ishte i njohur për ndihmën për të nisur karrierën e një numri artistësh të suksesshëm, duke përfshirë ed Sheeran, Jessie J dhe Dave.

Jamal Edwards
Jamal Edwards KREDI: Getty

Sheeran kohët e fundit ndau haraçin e tij për Edwards pak ditë pas ndarjes nga jeta, duke postuar një foto me themeluesin e ndjerë.

“Unë nuk kam postuar asgjë sepse nuk gjej fjalë, nuk mund të përgjigjem sepse nuk di çfarë të them,” tha ai. “Xhemali është vëllai im. Drita e tij shkëlqente aq shumë. Ai e përdori atë vetëm për të ndriçuar të tjerët dhe kurrë nuk kërkoi asgjë në këmbim.

“Drita e një ylli shkëlqen për miliona vjet pasi ata shkojnë, dhe vullneti i tij vazhdon të ndriçojë çdo moment të errët, ne të gjithë jemi dëshmitarë të fuqisë së tij. Nuk do të isha këtu pa të, profesionalisht dhe personalisht. Nuk do të ketë kurrë asgjë afër asaj që ai është, por unë jam shumë mirënjohës që kam ekzistuar brenda orbitës së tij. Vëllai im, hajde.”

Pas vdekjes së tij, të paktën Thuhej se 1000 njerëz kishin marrë pjesë në një vigjilje me qirinj për Edwards rreth një murale për të në Acton, ku ai u rrit. Edwards ishte gjithashtu një tifoz i Chelsea, dhe mbështetësit e ekipit gjithashtu mbajti një duartrokitje për të gjatë një ndeshje të fundit të Champions League.


The post Daniel Kaluuya i bën homazhe Jamal Edwards gjatë fjalimit të BAFTA 2022 appeared first on TRENDBUDDIES.COM.



source https://trendbuddies.com/daniel-kaluuya-i-ben-homazhe-jamal-edwards-gjate-fjalimit-te-bafta-2022/

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home